Minyak Pengasih Pugai

Minyak Pugai Permata Sabah ...

Khasiat mnyk pugai (dengan izin ALLAH)

1) Untuk pemanis dari
2) Untuk pelaris perniagaan (perniagaan anda akan lebih maju dari biasa)
3) jika inginkan beristeri ramai maka penuh la kuota 4 anda
4) Orang lain terpesona melihat anda
5) Orang lain lembut hati apabila melihat wajah anda
6) Ramai ingin berdamping atau berkawan dengan anda
7) Wanita atau lelaki akan tergila-
Gilakan anda
8) Murah rezeki
9)Menarik penyokong bg ahli politik
10) Tidak perlu calit, hanya sebut saja nama sipolan


Kita hanya berikhtiar dan ALLAH menentukan, insyaallah dengan izinNya

Minyak Balabak
* Khasiat semula jadi
* Xda pantang larang
* Xda unsur jin
* Xperlu calit pada seseorang
* Minyak habis,boleh tambah lagi

012-6370401 / 0193090904

Comments

Customer said…
This comment has been removed by the author.
Customer said…
Mohon bantuan ikhlas daripada tok...

Tok, izinkan saya bertanya harap tok tak kesah pertanyaan ini. Saya sangat berhajat ingin membeli minyak pengasih seperti dilaman tok tersebut tetapi saya tak mampu dengan harga yang biasa dimaharkan oleh seseorang mengenai ini, harap tok boleh menolong saya dengan memaharkan beberapa titis minyak tersebut sekitar harga mahar rm 13.00 kepada saya adakah boleh tok?? Harap tok sudi menolong saya! Hanye itu shaje pertanyaan saya trima kasih banyak2 saya ucapkan kepada tok!! Trima kasih tok...

Ini email saya silalah hubungi,
diriku.rumput@gmail.com

Popular posts from this blog

Rawatan Paku Hati

Cula @ Zakar Buaya